петак, 31. мај 2013.

favoriti za maj (drugi deo)

Eto mene u ovo drugom delu favorita za maj koji je mnogo duzi od prethodnog(jer to zasluzuje).Pokusacu sto krace da opisem proizvode ali i da zakacim sto vise slika kako bih vam docarala njihov kvalitet.Pa da pocnemo....
Na ovoj slici prvi red gore sa leve strane imamo MAC PREP+PRIME,zatim CLARINS FIX MAKE-UP,pa MAC PRO LONGWEAR SPF 10 FOUNDATION, REAL TECHNIQUES BRUSH, NIVEA BB KREMA,ARTDECO FIXING POWDER, BEAUTY BLENDER, BOURJOIS HEALTHY BALANCE, DUO LEPAK ZA VESTACKE TREPAVICE I ARDEL VESTACKE TREPAVICE.
Real Techniques base shadow brush(applies a smooth,flawlessfoundation of color),znaci ne zalim pare koje sam dala za dva kompleta rt cetkica...verujte mi ako ste u mogucnosti da ih kupite ne premisljajte se ni sekund...one su jednostavno cudotvorne.Cak i da ste pocetnik napravice od vas umetnika(ali ozbiljno).Sa ovom cetkicom se nanosi senka na kapak ali je toliko multifunkcionalna da na vrhu cetkice mozete naneti drugu senku(koju stavljate na pregib)i tako dobro izblendati da ce te se oduseviti.Podseca me na mac cetkicu 217 ali je mnogo jeftinija ja sam je nabavila preko devojke koja ih je donela iz inostranstva i set za oci me je kostao 2500 din a mislim da ih preko neta mozete naci za (18-21$)sto mu dodje na isto.Odradicu i post za rt cetke kad budem imala vremena jer zasluzuju!!!

Sad malo skracena verzija pudera i bb kreme.Svetlija nijansa je mac pro longwear spf 10 foundation u boji nw 30,odlicno se blenduje i kao sto mu naziv kaze traje na licu bar 10h bez problema.donela mi je drugarica iz Beca oko 30$ je cena i dobro sam pogodila nijansu birajuci je sa neta :))).Ima 30ml i pumpicu(sto je pozitivna strana),jos ga nisam potrosila iako je stigao pre 6 meseci tako da se isplati uloziti u njega.Ova tamnija nijansa na ruci je niveina bb krema od 50ml cena mu je oko 600 din i ima ga u liliju dm-u i svim ostalim parfimerijama.Vec su pisane recenzije za ovaj proizvod i iako izgleda dosta tamnije na mojoj ruci(nije),uzela sam u boji medium to dark i tako se lepo stopi na licu,nije teska,lepo mirise i totalno je preporucujem za toplije dane.
Naravno ardel trepavice i duo lepak...mmmm....sta da vam kazem ima ih u radnji ALEXANDAR COSMETICS koji svoje predstavnistvo imaju u Novom Sadu...ali ja ne bih bila ja da nisam saznala da ih odskora ima i u Beogradu jeej!! Ovako, Bulevar Despota Stefana preko puta picerije Orao postoji studio za suncanje u kome se prodaju alexandar cosmetics i u zemunu preko puta megatrenda ul.Klare Cetkin 14 imate njihovu radnju u kojoj mozete naci sve za kozmeticke salone a samim tim i veliki izbor vestackih trepavica a jedino oni drze "ardel" vestacke trepavice koje su po mom misljenju najbolje.A cena je prava sitnica...trepavice su oko 400din a imate i trep.samo za krajeve(koje su moj favorit jer izgleda mnogo prirodnije),cena lepka je do 600din...
MAC PREP+PRIME njihov najprodavaniji prajmer za lice,30ml proizvoda,ima pumpicu i kosta do 30$,narucila sam ga iz Beca od drugarice.Iskreno radi svoj posao ali ja nisam nesto odusevljena,valjda sam ocekivala (mnogo bolji efekat)ali nista posebno.Imam utisak da mi drugi prajmeri bolje pripreme kozu od njega, boja mu je belicasto prozirna koja se stopi sa kozom....ali opet nije to to :(
Clarins fix make-up dolazi u ambalazi od 30ml kupljen u sephori u uscu kosta oko 3300.Posle duzeg trazenja fixatora za sminku u Srbiji naisla sam na ovaj u sephori i to POSLEDNJI!!!!Meni je najbitnije bilo kakva mu je pumpica i da su kapljice dovoljno sitne(sto je tester i pokazao).Miris mu je osvezavajuci i gubi se posle minut dva,prska se sa udaljenosti od 30cm i to je to.Ako se nasminkam u 3 popodne fiksirana sam do 2 ujutru sigurno,cak ne prosijam u t zoni.Ok je ali je cena problem za tu kolicinu proizvoda,ali sta cemo kad zivimo u ovoj zemlji gde smo limitirani sa ponudom.Zato ja imam u planu jedan drugi fix koji mi je na wl a o kome cu pisati ako uspem da ga nabavim.
Ma ne znam sta da kazem o ovom proizvodu!!!! Salim se naravno,cekala sam ga godinu dana i docekala!!! Ne zalite pare i kupite ga,jasno i glasno stojim iza ovih reci.Prva pomisao beauty blender sundjer za 20$ staaaaa????? Ma ko je lud da baci tolike pare na obican kozmeticki sundjer???? Posle procitanih 2365 recenzija na you tube shvatis da vredi svaku paru,a kad postane tvoj.....mmmmmm....LJUBAV!!!! Ma kakve cetkice(zaboravila sam da ih imam) odkad koristim ovo cudo.Stigne kao mali a kada se pokvasi postane veliki(haha ali stvarno),iscedi se visak vode i spreman je za rad.Mozete naruciti jedan u kompletu ili dva i sampon za njegovo pranje i zato mu se cena krece od 19$do 39$ daa.Moj je sam(mukica) a perem ga decijim samponom i ne zali se!! Verujem da cu vam uskoro i demonstrirati(slikama)sta mogu sanjim.


Ostali su mi sa slike jos artdeko fixator u prahu i bourjois kameni puder ali nisam htela da ih otvaram posto su polupotroseni pa su me zamolili(haha)da ih ne slikam.Artdeco fix u prahu odlican oko 1600din u Jasmin parfimerijama, jedina mana je gramaza ima samo 10g pa se brzo potrosi.Kameni puder Bourjois sam kupila u boji br.56 ima 9g i koristim ga svaki dan za fiksiranje van t zone ,prelepo mirise i sve pohvale za ovu kolekciju.Platila sam ga na snizenju...uuu ne znam oko 900din valjda.

To bi bilo to za drugi deo favorita nadam se da sam pomogla ako se dvoumite oko nekog proizvoda i bice mi drago da odgovorim na sva vasa pitanja.    Do citanja vasa....MAKE UP NO MAKE UP!!!

Нема коментара:

Постави коментар